Totalul afișărilor de pagină

Useful information for U.K immigrants

miercuri, 27 februarie 2013

Buhuhu


Azi m-am trezit cu o durere de cap. Am visat ca auzeam un poc-poc si pentru ca nu reuseam sa-l identific si sa-l opresc, visul mi s-a transformat intr-un cosmar. Ei, dupa ce m-am trezit, constat ca poc-poc-ul provenea din realitate. Si ascult cu urechile ciulite incercand sa identific sursa pocanitului. Dura de prea mult timp si era prea enervant ca sa pot sa-l ignor. Era un sunet sacadat, constant, care se repeta la intervale egale de timp ca  o picatura chinezeasca. Initial am crezut ca sunt pasii vecinului de deasupra, dar cine se misca atata timp in camera si paseste atat de apasat si sincronic? Apoi mi-am amintit ca am auzit-o pe gazda spunandu-i cuiva ca a fost comisa o crima dedesubt, la subsol, in urma cu multi ani si ca de atunci se tot aude un sunet ca si cum ai bate in lemn cu o alta bucata de lemn. Ametita acolo in somnolenta mea, m-au luat putin fiorii si mi-am pus plapuma peste cap incercand sa mai dorm putin, dar nu am rezistat, eu care de obicei dorm bustean si ignor orice sunet pentru inca 5 minute de somn. M-am imbracat si am plecat la treburile mele. Seara cand ma intalnesc cu gazda o intreb daca a auzit si ea acel sunet si-mi spune pe un ton foarte vesel:  “ Aaa, stai linistita, e un spirit”. “Nu face doar dimineata, ai sa-l auzi si noaptea, si ziua. Au iesit si vecinii in toiul noptii in halat sa cerceteze blocul ca ii scotea din minti si pe ei, dar eu m-am obisnuit”, zice ea. Zic, “da, m-ati linistit maxim”. A spus ca o sa cheme un preot odata, dar nu prea are timp. Zic, “dar tevile le-ati verificat? Poate se leagana vreuna de la presiunea apei, sau de la vant, nu stiu.” Zice ca au cautat si vecinii cauza si n-au gasit nimic.
Astept sa vina preotul sa sfinteasca pe aici si daca se opreste zgomotul, poate, poate o sa le cred povestea :-D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu