Totalul afișărilor de pagină

Useful information for U.K immigrants

vineri, 22 martie 2013

Vreau sa fiu un copac



Mi-e dor sa fiu una cu natura. Dar eu stau intre acesti pereti pentru ca trebuie. Sau pentru ca sunt singura si nu pot sa ma plimb ca o nebuna in haosul asta de oras. In plus, vara nici nu a venit inca. Dar vad poze. Si nu stiu daca sa-mi fie ciuda pe cei care stau acum in mijlocul naturii sau sa-mi fie ciuda pe natura insasi. Ce noroc pe ea! 


    As vrea sa fiu un copac. Unul inalt. Cu toate riscurile. Vreau sa fiu un copac. Prefer sa fiu un COPAC! N-au decat sa se gainateze pasarile pe crengile mele, oamenii sa ma taie, natura sa ma chinuie. N-au decat sa-mi rupa frunzele atunci cand sunt mic, dar ce fericit voi fi cand ma vor catara ca sa-mi culeaga fructele. N-au decat sa imi cojeasca scoarta. Sa ma inunde, sa ma arda, dar voi renaste mereu si voi trai prin fiecare samanta a mea. Sa ma taie daca trebuie! Dar o bucata din trunchiul meu tot va ramane acolo unde-mi sunt radacinile. Si n-au decat sa ma planteze unde vor. Oriunde vor! Nu imi pasa. Pentru ca stiu ca oriunde as fi, nu pot fi decat sub cerul liber. Voi privi stelele cat vreau eu. Voi vedea galaxia, cometele, norii cei mai pufosi sau mai involburati, culorile cerului, apusul, rasaritul; si voi impartasi toate astea cu prietenii mei, copacii de pretutindeni. Ne vom juca unul cu celalalt trimitandu-ne vantul plin de frunze peste care vom fi scris poezii. Asa se indragostesc copacii. Si nu ma voi plictisi niciodata pentru ca voi avea mii de frunze galagioase si mii de drumeti care-mi vor trece printre ramuri in fiecare zi. Cine zicea ca un copac e singur si trist?(Eu) Si-n mijlocul desertului as fi fericit. Si pentru ca nu pot sa nu iubesc, probabil ma voi indragosti de un fir de nisip. Nu pot sa nu iubesc natura in toate formele ei. Daca as fi copac, as vorbi cu universul si sunt sigura ca indragostindu-se de mireasma mea imi va spune secretele lui. Voi simti cum ploua, cum ninge, cum fulgera, cum tuna, cum ma loveste grindina, cum ma bronzeaza razele soarelui, cum imi misuna iarba pe la picioare, voi simti cum ma gadila insectele si pasarile care mi se plimba prin coroana.
    Voi trai tot acest spectacol cu nerabdarea de a se repeta mereu. Voi fi copac, ce-mi va pasa mie daca e frig sau prea cald! Nu voi avea decat sentimente pure! Pentru ca un copac nu poate fi rau sau egoist. Un copac nu va rani pe nimeni intentionat. Voi fi acolo in existenta mea, un spectator zambaret, constant surprins de agitatia din jur si mereu nerabdator sa aud povesti. Voi avea timp sa le aud pe toate. Pentru ca un copac stie sa asculte. El nu e frustrat si nemultumit si nu duce lipsa de nimic. Pentru ca nu-si doreste multe. Daca il vezi verde si sanatos, inseamna ca e fericit! Si-atunci, cum sa nu-mi doresc sa fiu copac?  Voi fi verde, voi avea flori, fructe, voi bea apa, iar iarna ma voi dezbraca fara sa-mi fie rusine si voi trai cu tot spiritul meu miracolul vietii. Si ce mai miracol! 


                                                                                                                        Icy Fingers 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu