Totalul afișărilor de pagină

Useful information for U.K immigrants

joi, 20 iunie 2013

One sunny day



Da, si ca de obicei, mi se intampla lucruri frumoase cand ma astept mai putin. Sunt atatia ingeri care roiesc in jurul meu! Majoritatea sunt trecatori, apar din cand in cand si iti insenineaza chipul. Astia sunt ingeri. Cei care au un impact revelatoriu asupra gandirii tale.
Azi m-am dus la plaja. Hodoronc tronc, mi-am pus o rochie lunga vaporoasa, mi-am luat cearsaful de pe pat, intrucat altul nu aveam si ,"imprevizibilmente", m-am indreptat catre cea mai apropiata plaja. Ma asez intre doua toplessiste. Una de vreo 25, alta de vreo 55.
Marea era agitata, auzeam oamenii cum se jucau in valuri, tipetele lor de bucurie, barfele celor de pe plaja, glumele, pescarusii. Totul se auzea intr-o surdina cum doar la mare se aude. Toate sunetele alea se aglomerau in ceva frumos ce se rasfrangea asupra mea odata cu razele blande de soare.
Si stand eu asa, toplessista de 55 de ani ma intreaba cat e ceasul. I-am raspuns. Apoi am inceput o conversatie tipica despre vreme, oras si societate. Toplessista de 25 m-a rugat si ea sa ii pazesc cearsaful cateva minute. Daca eram baiat, as fi admirat-o in timp ce intra in apa, iar la intoarcere i-as fi cerut drept recompensa pentru sacrificiul meu o iesire la un ceai cu gheata maybe. Dar sunt fata, si eram deja andrenata in discutia cu toplessista de 55.
Tot vorbind asa, imi spune ca era deprimata, sotul mort de 10 ani, ea satula de viata, plictisita, pana cand intr-o zi s-a hotarat sa zambeasca mai mult, dar nu putea face asta fara oameni zambitori in jurul ei. Cica, de fapt, ii e cam rusine sa faca topless. Initial a crezut ca am 16 ani si a ramas uimita sa afle ca am terminat facultatea. Mi-a spus ca sunt alba ca o branza. Ca sunt firava si creata ca fiica-sa si ma cheama ca pe nepoata-sa. M-a tinut de mana la plecare ca sa ma protejeze de masini si a comentat la cei din jur exact cum o fac eu, dar in gand. Tanti era un free spirit. Mi-a oferit aceleasi sfaturi si aceleasi urari ca toti ceilalti ingeri trecatori. Cred ca asa ii identific. Nimeni nu iti ureaza aiurea de bine cu atata drag. Ingerii nu sunt opulenti, nu epateaza, au doar zambetele largi si vorbesc din inima. Ea mi-a spus ca parca m-a trimis Dumnezeu in calea ei si ca e fericita ca m-a intalnit. Iar eu crezusem acelasi lucru despre ea. Ingerii se confunda adeseori intre ei. Ne-am dat intalnire data viitoare in acelasi loc pe plaja. Eu cu o toplessista de 55 de ani :) Din pacate nu ne-am mai revazut niciodata.
  Dumnezeu n-are varsta, n-are culoare, n-are bronz, n-are meserie, n-are statut social. Dar Dumnezeu are sentimente. Asadar, e loc pentru El in inima mea.

7 comentarii:

  1. INTERESANT! credeam ca fericirea este o combinatie de cel putine doua elemente: metafizic/spiritual si carnal! haide, singura la plaja, si in loc sa povestesti ceva despre cum l-ai facut sa cada-n fund pe salvamar cu o privire de gheisa vorbesti de niste "twins" de 55 de ani!... que diable....

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa credeai tu, prietene. Fericirea consta in momente speciale mici si scurte. Spiritual sau carnal ori amandoua impreuna. Uneori privesc lucrurile din alte perspective, neobisnuite genului sau varstei mele. Si tocmai asta e frumos, sa iesi din banalitatea gandirii tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. din banalitatea gandirii mele, proprie si personala?... sau asa, in general?...
    am o curiozitate: am gasit blogul tau ca urmare a unor cautari ale bloggerilor din tulcea. imi place cum scrii. chiar esti tulceanca?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. normal ca ma refer in general, nu la tine expre. da, din Tulcica mi-s..

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. si activezi prin tulcea, ori prin alte orase, mai norocite?
    Danube

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere